1. Zarezerwuj miejsce wystawowe
Prosimy wysłać do nas maila na: rezerwacja@mototarg.pl. i poczekać na otrzymanie od nas mailowego potwierdzenia przyjęcia rezerwacji. Większość naszych kontaktów z klientami opiera się na korespondencji mailowej więc zastrzegamy sobie 2 dni robocze na odpowiedź.
2. Zrób przelew w terminie
Wszyscy wystawcy, posiadający zarezerwowane miejsce, są zobowiązani do potwierdzenia swojej rezerwacji poprzez dokonanie 100% przedpłaty za stanowisko na nasze konto bankowe. Ostateczny termin przedpłat mija na 10 dni roboczych przed imprezą. W przypadku braku wpłaty w terminie miejsce anuluje się automatycznie.
Cena jednego stanowiska zależna jest od wielkości i zawiera: wynajęcie miejsca na dwa dni, wjazd samochodem oraz wejściówkę dla wystawcy. Każda dodatkowa osoba, to dodatkowy koszt biletu wstępu w wysokości 15 zł. Płatność za osoby towarzyszące można zrobić przelewem wraz z opłatą za stoisko lub dokupić bilet na miejscu.
3. W tytule przelewu wpisz nazwę firmy lub nazwisko wystawcy
Robiąc przelew prosimy o bardzo dokładny opis: imię i nazwisko wystawcy (NIE PŁATNIKA) lub nazwa firmy z numerem NIP, adres, nr stoiska oraz data imprezy. Każdemu klientowi wystawiamy fakturę VAT zgodną z opisem na przelewie.
Oto nasze dane do przelewu:
MOTOTARG
ul. Puławska 34 lok 201 a
05-500 Piaseczno
Bank Millenium: 92 1160 2202 0000 0002 5490 6515
4. Przygotuj się do porannego wjazdu na teren – wydrukuj wcześniej e-maila
W celu wjechania na teren muszą Państwo odebrać przygotowane wcześniej dokumenty (fakturę, kartę wystawcy i opaskę na rękę). Dokumenty te wydajemy każdemu klientowi wjeżdżającemu na teren pierwszego dnia od godz. 05.00 rano. Aby skrócić wszystkim czas oczekiwania w kolejce do wjazdu, prosimy Państwa o zabranie ze sobą wydruku maila, którego wysyłamy do każdego klienta. Temat maila to: „WYDRUKUJ Potwierdzenie rezerwacji …”. Warto mieć również, w razie czego, przygotowany oryginał potwierdzenia przelewu bankowego i dowód tożsamości. Z doświadczenia wiemy, że kolejka wjazdowa bierze się głównie z nieprzygotowania do odprawy. Uruchomiliśmy możliwość wcześniejszego wjazdu dla wystawców – w piątek wieczorem. Jest to opcja dla chętnych – tylko po uzgodnieniu z organizatorem – tel. 661-360-005. Koszt wjazdu w piątek to 15 zł/os.
5. Wykonaj mailową deklarację towaru – dzień przed – jeśli potrzebujesz
Przypominamy o konieczności wcześniejszej deklaracji własnego towaru, tylko w przypadku kiedy będzie on dowożony w późniejszych godzinach (np. motocykl, samochód itp.) Najlepiej to zrobić wcześniej: mailowo lub telefonicznie. Ostateczny moment deklaracji to moment odbioru dokumentów przy wjeździe, pierwszego dnia imprezy. W przypadku niezadeklarowania będziemy pobierać opłaty w/g cennika.
6. Załóż opaskę aby się swobodnie przemieszczać
Wielokrotne przekraczanie bramy zjazdowej przez wystawców samochodem, motocyklem lub na własnych nogach wymaga posiadania opaski zapiętej na nadgarstku.
Cała treść regulaminu – poniżej