1. Zarezerwuj miejsce wystawowe

Prosimy wysłać do nas maila na: rezerwacja@mototarg.pl. i poczekać na otrzymanie od nas mailowego potwierdzenia przyjęcia rezerwacji. Większość naszych kontaktów z klientami opiera się na korespondencji mailowej więc zastrzegamy sobie 2 dni robocze na odpowiedź.

2. Zrób przelew w terminie

Wszyscy wystawcy, posiadający zarezerwowane miejsce, są zobowiązani do potwierdzenia swojej rezerwacji poprzez dokonanie 100% przedpłaty za stanowisko na nasze konto bankowe. Ostateczny termin przedpłat mija w poniedziałek, 4 września 2017 o godz. 17.00. W przypadku braku wpłaty w terminie miejsce anuluje się automatycznie.

Cena jednego stanowiska zależna jest od wielkości i zawiera: wynajęcie miejsca na dwa dni, wjazd samochodem oraz wejściówkę dla wystawcy. Każda dodatkowa osoba, to dodatkowy koszt biletu wstępu w wysokości 12 zł. Płatność za osoby towarzyszące można zrobić przelewem wraz z opłatą za stoisko lub dokupić bilet na miejscu.

3. W tytule przelewu wpisz nazwę firmy lub nazwisko wystawcy

Robiąc przelew prosimy o bardzo dokładny opis: imię i nazwisko wystawcy (NIE PŁATNIKA) lub nazwa firmy z numerem NIP, adres, nr stoiska oraz data imprezy. Każdemu klientowi wystawiamy fakturę VAT zgodną z opisem na przelewie.

Oto nasze dane do przelewu:
MOTOTARG
ul. Puławska 34 lok 201 a
05-500 Piaseczno
Bank Millenium: 92 1160 2202 0000 0002 5490 6515

4. Przygotuj się do porannego wjazdu na teren – wydrukuj wcześniej e-maila

W celu wjechania na teren muszą Państwo odebrać przygotowane wcześniej dokumenty (fakturę, kartę wystawcy i opaskę na rękę). Dokumenty te wydajemy każdemu klientowi wjeżdżającemu na teren pierwszego dnia od godz. 04.00 rano.  Aby skrócić wszystkim czas oczekiwania w kolejce do wjazdu, prosimy Państwa o zabranie ze sobą wydruku maila, którego wysyłamy do każdego klienta. Temat maila to: „Potwierdzenie rezerwacji 16-17 września 2017”. Warto mieć również, w razie czego, przygotowany oryginał potwierdzenia przelewu bankowego i dowód tożsamości. Z doświadczenia wiemy, że kolejka wjazdowa bierze się głównie z nieprzygotowania niektórych osób. Uruchomiliśmy możliwość wcześniejszego wjazdu dla wystawców – w piątek wieczorem. Jest to opcja dla chętnych – tylko po uzgodnieniu z organizatorem – tel. 661-360-005. Koszt wjazdu w piątek to 12 zł/os.

5. Wykonaj mailową deklarację towaru – dzień przed – jeśli potrzebujesz

Przypominamy o konieczności wcześniejszej deklaracji własnego towaru, tylko w przypadku kiedy będzie on dowożony w późniejszych godzinach (np. motocykl, samochód itp.) Najlepiej to zrobić wcześniej: mailowo lub telefonicznie. Ostateczny moment deklaracji to moment odbioru dokumentów przy wjeździe, pierwszego dnia imprezy. W przypadku niezadeklarowania będziemy pobierać opłaty w/g cennika.

6. Załóż opaskę aby się swobodnie przemieszczać

Wielokrotne przekraczanie bramy zjazdowej przez wystawców samochodem, motocyklem lub na własnych nogach wymaga posiadania opaski zapiętej na nadgarstku.

 

Cała treść regulaminu – poniżej

Regulamin do pobrania